Nov 24, 2010

Challenge!

Hi my fellow Wardrobe Reformers and all crafters out there! I want to challenge you this week to make under garments. I think, for me, it's the most difficult thing to make - but because of that the most fun!
Are you with me? :)
/Inger Carina
www.hellocraftlovers.com

Hej mina Garderobsreformvänner och alla andra crafters där ute! Jag skulle vilja utmana er den här veckan att göra underkläder. Jag tror att det är det svåraste för mig att göra - men på grund av det antagligen det roligaste också. Är ni med mig? :)

3 comments:

  1. Jag är med! Jag blev helt plötsligt väldigt inspirerad av att sy ett par snygga 50-tals trosor!

    ReplyDelete
  2. Jag ska försöka....... :) /Åsa

    ReplyDelete
  3. Jobbar på det här till 100 % !!!!!! men mitt liv tillåter inte detta just nu!!!!

    ReplyDelete