Nov 25, 2010

My "I'm-not-twenty-anymore"-skirt

Hej! Jag heter Åsa och det här är min första reform i min garderob!
Jag har haft dom här svarta stretchjeansen liggande, utan att kunna använda dem, hur länge som helst.



Jag brukade ha dom jämt när jag var i 20-års åldern och har sparat dem för att de är väldigt sköna och att jag haft någon slags naiv tanke att jag ska komma i dem igen, hahaha. Men jag inser att det aldrig kommer hända (t.ex. pga att jag nu för tiden äter middag istället för att röka cigaretter, tack och lov!), och jag skulle behöva en svart kjol så... voila! Jag känner mig väldigt nöjd med denna förvandling!




/Åsa

4 comments:

  1. Så himla bra! Känner igen det där med "jag kommer nog i de där byxorna snart"-brallan som hänger i garderoben sen 1999 :D

    ReplyDelete
  2. Toppen! en svart kjol behöver man ju alltid!

    ReplyDelete
  3. Jag har också förvandlat ett par för små byxor till en kjol en gång, men efter ett par år blev kjolen också för liten.. Låter som Kejsarens nya kläder! Nu är kjolen på Erikshjälpen ;-)

    ReplyDelete
  4. Åh vilken bra idé! Snyggt blev det också : )

    ReplyDelete